terça-feira, 6 de agosto de 2013

It's a Latin Thing

Drama, drama, drama! The Dolce & Gabbana family is back with more passion, tears and well more drama. And while most people are tired of the Italian clan, I can't get enough of this excessive family. It somehow reminds me of my own family and my own small village in Portugal, where every event, no matter how big or small, is felt and lived with extreme emotion (but slightly less fashionable clothes). I guess it's a Latin thing!
Drama, drama, drama! A família Dolce & Gabbana está de volta com mais paixão, mais lágrimas e, bom, mais drama! E enquanto já está tudo fartinho deste clã, eu não me consigo cansar desta família excessiva. Por alguma razão, lembram-me a minha família e minha terrinha lá em Portugal, onde todo e qualquer evento, grande ou pequeno, é vivido com toda a emoção (mas com um bocadinho menos de estilo). Deve ser uma coisa latina!


Dolce & Gabbana Fall 2013 campaign
Models: Monica Bellucci, Bianca Balti, Kate King and Andreea Diaconu 
Photography: Domenico Dolce 

Follow me on FACEBOOK , TWITTER and BLOGLOVIN
Sigam-me no FACEBOOK , TWITTER BLOGLOVIN

Thanks for stopping by! :)
Obrigada pela visita! :)

4 comentários:

365 Dresses disse...

Love all the clothes, but especially the red lace garments! The grays are not far behind. How are you, Diana?
Jeannie

Diana Teodoro disse...

I'm great, Jeannie. I hope you're doing good as well.:D xx

Lux disse...

Eu adoro estas publicidades da D&G... São dramáticas, passam uma imagem muito latina sim.
Agora, não vejo a minha família refletida aqui...
Bom, isto se pensar na família que escolhi, não na família de sangue, porque parte dessa até é de Viana e dá ares, sim!!!
Lol!
Lux

ri disse...

<3