domingo, 24 de fevereiro de 2013

If I Were a Movie Star

Most people don't know this about me but since I was like four that I've wanted to be an actress and eventually win an Oscar of course. Because I wouldn't be just any actress, I'd be a movie star. I did theater for a while, but I always knew I wasn't Hollywood material. I just wasn't good enough, nor pretty enough. And since I'm all about going big or going home, I went home. I focused on different things and refused to ever ever step foot on a stage again, cause being mediocre was just not my thing. But sometimes I do wonder what it'd be like. What movies I'd be in and most importantly what I'd wear to events like the Oscars. So I decided to show you my imaginary options in order of preference (Ok, the truth is I'd fight to the death to have the chance to wear the first pant-dress by Giambattista Valli).
A maioria das pessoas não sabe isto sobre mim, mas desde dos quatro anos que eu queria ser actriz e claro, eventualmente, ganhar um Oscar. Sim, porque eu não ia ser uma actriz qualquer, eu ia ser uma estrela. Ainda fiz teatro durante uns tempos, mas eu sabia que nunca iria para Hollywood (nem para as novelas da TVI, quanto mais). Sabia que não era nem talentosa, nem bonita o suficiente para isso. E ou faço as coisas como deve ser ou não faço e não fiz. Dediquei-me a outras coisas e recusei pisar um palco outra vez, porque ser medíocre não é mesmo a minha cena. Mas, por vezes, imagino como será. Que filmes faria e, mais importante, o que usaria para um evento como os Oscars. Assim, decidi mostrar-vos as minha opções imaginárias para os Oscars em ordem de preferência (Ok, na realidade, eu lutava até à morte para usar o vestido/calças Gimabattista Valli).

 Giambattista Valli Couture Spring 2013
Stéphane Rolland Couture Spring 2013
Valentino Couture Spring 2013

Follow me on FACEBOOK , TWITTER and BLOGLOVIN
Sigam-me no FACEBOOK , TWITTER BLOGLOVIN

Thanks for stopping by! :)
Obrigada pela visita! :)

4 comentários:

Patrícia M. disse...

Gostei das tuas escolhas! Também fiz um post do mesmo tipo.

<3
http://zazzish.blogspot.pt/

leny one disse...

you can do anything you want

stone fox interrupted disse...

valentino always makes such pretty clothes! i followed your blog by the way! would love you to check out mine!

ri disse...

Go big or go home ;)