quinta-feira, 7 de junho de 2012

The Goddess


Last night , between me and my boyfriend:
António: So, Google's having its Summer party on June 22nd.
Diana: (Extremely excited but worried) Oh! What am I gonna wear? Need to think of something.
António: I wouldn't worry too much. They're having an Olympic Games theme and we're supposed to play games and stuff like that.
Diana: (Confused, horrified, disappointed, panicking, disgusted even) Really? Like sports and stuff?
António: Yes, like the Olympic Games.
Diana: (Extremely victorious and proud) Ah, I'm gonna go as a Greek goddess then. They did the Olympic Games for Zeus, right? Well you play for me and I watch! 
António: ...
Diana:  =D

Ontem à noite, entre mim e o meu namorado:
António: A Google vai fazer a festa de Verão no dia 22 de Junho.
Diana: (Extremamente entusiasmada, mas muito preocupada) Ah! E o que é que eu vou vestir? Tenho de pensar nalguma coisa.
António: Eu não me preocupava muito. O tema são os Jogos Olímpicos e é suposto jogarmos jogos e coisas do género.
Diana: (Confusa, horrorizada, desapontada, a entrar em pânico, enojada até) A sério? Tipo cenas desportivas e isso?
António: Sim, como nos Jogos Olímpicos.
Diana: (Sentindo-se extremamente victoriosa e orgulhosa) Ah, vou de deusa grega. Eles fizeram os Jogos Olímpicos para Zeus, não foi? Então vocês fazem desporto e eu vejo.
António: ...
Diana: =D

Follow me on FACEBOOK , TWITTER and BLOGLOVIN
Sigam-me no FACEBOOK , TWITTER BLOGLOVIN

Thanks for stopping by! :)
Obrigada pela visita! :)

2 comentários:

miasmode disse...

Really like your blog :d
xo
glamDevils

SymbioticLife disse...

lol, love it! That's totally how a convo between my hubby and I would go over an event like that.