domingo, 17 de junho de 2012

Birthday Countdown - 16 Days To 26



Feeling nostalgic and romantic today, so I decided to share with you this very delicate necklace that I've been coveting for months. One of those other amazing pieces that I fall in love with, even though  I know I can never have them. Oh well...
What do you guys think? Perfect, right?

Hoje estou-me a sentir nostálgica e romântica, por isso decidi partilhar convosco este colar super delicado que ando a namorar há meses. Mais uma daquelas peças pelas quais me apaixono, sabendo que nunca as posso ter. O que fazer!?
E vocês, gostam? Perfeito, não é?

Follow me on FACEBOOK , TWITTER and BLOGLOVIN
Sigam-me no FACEBOOK , TWITTER BLOGLOVIN

Thanks for stopping by! :)
Obrigada pela visita! :)


4 comentários:

NAY disse...

que colar lindo!

Unknown disse...

It's gorgeous - so delicate!

anirataC disse...

adoro! :)
vou seguir-te *

http://petitsmorceauxdemoi.blogspot.pt/

Anónimo disse...

É maravilhoso mesmo!*