quarta-feira, 22 de fevereiro de 2012

Soft Morning

Katie Ermilio Spring/Summer 2012

Today I woke up feeling sweet and romantic, so I decided to share these good feelings with all of you by showing you Katie Ermilio's S/S 2012 campaign. Isn't it lovely?
Hoje acordei doce e romântica, por isso decidi infectar-vos todos com esta condição, mostrando-vos a campanha de Primavera/Verão 2012 da Katie Ermilio. Não é maravilhosa?

I am also super excited about Milan Fashion Week that is starting today! It's usually my favorite. Are you excited as well? What are you most looking forward to see? I'm crazy to see Prada, Jil Sander, Dolce&Gabbana...Well, all of them! 
Também estou super excitada com a chegada da Semana da Moda de Milão que começa hoje! É normalmente a minha preferida. Também estão ansiosos? Quais os desfiles que mais querem ver? Eu estou louca para ver Prada, Jil Sander, Dolce&Gabbana...Bem, estou louca para ver todos!

Just wanted to remind you that the blog is now on Facebook and Twitter, so follow if you please.
Gostaria de vos lembrar que o blog está no Facebook e no Twitter, por isso se quiserem seguir, já sabem, é só clicar.

4 comentários:

NauticalWheeler disse...

beautiful! I love the bow detailing up the back!!

From Brooklyn with love,

Jen

Unknown disse...

Amazing shoot! Love the soft pastel colors and the model looks so pretty! :)

Lubna
ELLE VOX

jas disse...

love all of this, especially the mint colored dress!

http://forallthatjas.blogspot.com/

ri disse...

i die