quinta-feira, 9 de fevereiro de 2012

From Far Far East...

Isabeli Fontana and Natasha Poly for Vogue China, March 2012

Shu Pei styled by Jean-Paul Gaultier for Elle China, March 2012

Today it's Chinese food day with my boyfriend and his coworkers. I'm not particularly excited about it since I'm not a fan of Chinese food. I am, on the other hand, excited about Chinese magazines. Chinese Vogue and Elle really surprised me with great photography and great color. The Prada wasn't so surprising, but what's there not to love about it? I'm just disappointed in Isabeli Fontana. She just handed out the cover to Natasha Poly. Isabeli has all the goods, why is she so bland? She could do so much better!
Hoje é dia de comida chinesa com o meu namorado e os colegas dele. Não estou particularmente entusiasmada, porque não sou grande fã da coisa. No entanto, estou bastante entusiasmada com estas revistas chinesas. A Vogue e Elle chinesas surpreenderam-me bastante com uma óptima fotografia e uma óptima composição de cores. A Prada não é tão surreendente, mas como não amar? Só estou um bocadinho desapontada com a Isabeli Fontana. Ela entregou, por completo, a capa à Natasha Poly. A Isabeli tem tudo o que é preciso, porque é que é tão sem-sal? Podia ser tão melhor!

Sem comentários: