quarta-feira, 18 de janeiro de 2012

An Onion Summer - Chanel Iman Covers L'Officiel Paris February 2012



Chanel Iman covers L'Officiel Paris February 2012 in Dolce&Gabbana 


L'Officiel really knows how to make a cover. Chanel Iman looks great in Dolce&Gabbana and the make up is just sublime (if anyone knows what lipstick she's wearing, please let me know, cause I'm in love with that color!). 
It's funny how the onions against that blue really scream summer to me. More so than palm trees and exotic fruit. Maybe it has something to do with the fact that I spent my summers in the Portuguese countryside and not in The Caribbean ...
So tell me, is this the kind of cover you crave for summer? Honestly, how weird is it to consider February summer? Oh the fashion world!

A L'Officiel sabe mesmo compor uma capa. Chanel Iman está linda em Dolce&Gabbana e a maquilhagem é  simplesmente sublime (se alguém souber que baton é que ela está a usar, por favor diga-me, porque estou apaixonada por aquela cor!).
É engraçado como as cebolas sobre o fundo azul me transportam mais ao Verão do que palmeiras ou frutos exóticos. Talvez tenha a ver com o facto de ter passado os meus Verões no campo e não nas Caraíbas...
Mas digam-me, é este o tipo de capa pela qual anseiam no Verão? A sério, o quão bizarro é considerar Fevereiro Verão? Ah, o mundo da moda!

[Image from L'Officiel's Facebook page]

Sem comentários: