quinta-feira, 21 de abril de 2011

That Red Trench

Last night while going through "Coco's Tea Party" I found out this amazing Burberry trench! I was like "OMG! I just died and went to trench coat heaven!"! My boyfriend gave me that look that just screamed "You're out of your mind, girl!". And I was! I am! Don't know what got to me! I usually hate red! But no one can resist a well tailored red trench, I guess! It's Burberry after all!


Burberry April Showers Collection

Ontem à noite, enquanto explorava o "Coco's Tea Party" descobri este fantástico trench Burberry! Foi todo um "Oh meu Deus! Morri e fui parar ao paraíso dos trench coats"! O meu namorado olhou para mim com aquele ar que diz "Passou-se, coitadinha". E passei-me mesmo! Não sei o que me aconteceu! Eu nem gosto de vermelho! Mas acho que ninguém consegue resistir a um trench vermelho bem desenhado e construído! Afinal de contas é Burberry!

Yes I do have a slight trench obsession! But come on, it's April...in Dublin!
Sim, tenho uma ligeira obsessão com trench coats! Mas tenham paciência, é Abril...em Dublin!

1 comentário:

Ana Novo disse...

:)~~~~~~~~